reklama

Mikulášku dobrý strýčku

Spievam si od rána pesničku, ktorú sme ako deti spievali v kostole "na Mikuláša". „Mikulášku, dobrý strýčku, modlím sa Ti modlitbičku, zlož tu svoju dobrú nožku, daj nám darov svojich trošku, či koníčka medového, či koláčka makového, bo Ty strýčku Mikuláš, mnoho dobrých darov máš.“

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Dnes má sviatok sv. Mikuláš. Minulý rok mi mama poslala balíček, presne na Mikuláša. Teraz nebolo ako. Nevadí, určite ma aj tak doma nejaký čaká. Kolega dnes hovoril, že načapal večer maminu z balíčkami v ruke, ako sa zakráda do izby. A Gabi, že si našla Mikuláša tiež.
Je to tak trochu smiešne a na druhej strane aké milé, že akí sme už veľkí a stále čakáme, že si čosi v čižmičke nájdeme. Ako keď sme boli deti.
Pamätám si veľmi dobre, ako deti sme s Marekom vždy umyli snehule a vyložili v detskej na okno. A snažila som sa nezaspať, lebo som tušila, že to mama nosí balíčky. A nech som sa ako snažila, nikdy sa mi nepodarilo mamu nachytať na hruškách, ako sa hovorí. Ráno keď sme vstávali potom do školy, ešte za tmy sme rozbaľovali balíčky so sladkosťami a ešte s kiwi a mandarínkami.
Tento rok som dostala od Jarinka (teda od Mikuláša) obrovský balíček. Myslela som, že voľačo dostanem, ale až taký veľký nie. A dokonca som dostala aj uhlie prvýkrát v živote. Až som sa rozplakala. Od dojatia. Že aby som sa nenafukovala, ako keď sa už nafúknem, tak sa mám aj odfúknuť, vravieva Jarik.

Sv. Mikuláš, prines všetkým ľuďom dnes radosť do domovov, možno aj v podobe malej sladkosti :)

Lucia Feňková

Lucia Feňková

Bloger 
  • Počet článkov:  41
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Myosotis. Zoznam autorových rubrík:  MilenciMilované FO snochSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu