reklama

O láske?

„A my sme zaspávali bez sexu, čo bolo pre mňa intímnejšie ako akýkoľvek druh orgazmu,“ rozpráva Kata v knihe od Evy Urbaníkovej „Stalo sa mi všetko“. A mňa táto veta zas raz presvedčila, že ženy potrebujú lásku. Všetky. Kritici hovoria, že táto kniha je o sexe. Ja myslím, že nie. Je o tom, že ženy túžia byť milované. „Iba“ to.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (36)

Láska je fakt zvláštna. Priateľka sa skoro zamilovala. Stretávala sa s mužom, písali si, volali si, intímne sa zbližovali, snívala o ňom, čakala na jeho sms. A potom sa neozval. A potom sa dozvedela, že má priateľku. A okrem priateľky ešte ďalšiu priateľku. A ona si myslela, že by z toho mohlo niečo byť. Hádam vzťah. 

Minulý týždeň sme riešili svadbu. A dnes, asi riešime rozchod. Včera ju ešte miloval. Dnes som si nie istá, či vie čo znamená milovať. 

Takéto situácie ma iba utvrdzujú. Že žena žije, aby bola milovaná. Viem, niektorí muži by namietali. Že ženy sú mrchy. Peniaze chcú, vypočítavé sú, užiť si chcú. Doslova. Pravda, takým ženám nerozumiem a zas si myslím len, že necítia lásku. Tak si ju riešia takto. 

Aj keď je lásky stále viac na cene stúpa! Neviem či to ešte platí. Zdá sa mi, že je jej čoraz menej a menej. Škoda toho.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

A teraz píšem za ženy. Moje priateľky, aj za mňa. Muži! Milujte nás! "Iba" to potrebujeme.

Keď prišiel Van Gogh o ucho, bola to láska.
Keď zastrelili Puškina, bola to láska.

Stačí, keď zájdeš do kina, bude tam láska.
Keď večer telku prepínaš, všade je láska.
Óó, všade je láska.

Aj keď je lásky stále viac, na cene stúpa.
Veksláci márne dúfajú, že si ju kúpia.
Psychológ sa v nej nevyzná, veď nie je hlúpa.
Aj keď je lásky stále viac, na cene stúpa.
Óó, na cene stúpa.

Keď hlas sa zlomí prvý raz.
Keď sám v sebe sa nevyznáš.
Keď náhle celkom strácaš reč.
A zostáváš aj keď chceš ísť preč.
Bude to láska.

Aj keď je lásky stále viac, na cene stúpa.
Veksláci márne dúfajú, že si ju kúpia.
Psychológ sa v nej nevyzná, veď nie je hlúpa.
Aj keď je lásky stále viac, na cene stúpa.
Óó, na cene stúpa.

Keď hlas sa zlomí prvý raz.
Keď sám v sebe sa nevyznáš.
Keď náhle celkom strácaš reč.
A zostáváš aj keď chceš ísť preč.
Bude to láska.

Zo všetkých lások na svete je najdlhšia krátka.
Bude to láska.
Zo všetkých lások na svete je najdlhšia krátka.

Lucia Feňková

Lucia Feňková

Bloger 
  • Počet článkov:  41
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Myosotis. Zoznam autorových rubrík:  MilenciMilované FO snochSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu