reklama

Nie som fackovací pajác. Ale občas, facka by sa mi zišla.

Keď otec hlavného hrdinu vo filme "Kráľovstvo nebeské" umiera, pasuje svojho syna za rytiera. Potom čo položí meč na jeho pravé a ľavé plece, následne na hlavu a vyriekne nad ním formulku o tom, akým má byť rytierom (spravodlivým, statočným, čestným...), z posledných síl sa zdvihne zo stoličky a vylepí svojmu synovi facku. So slovami "to aby si nezabudol na túto chvíľu".

Písmo: A- | A+
Diskusia  (11)
Obrázok blogu

Môj otec mi v živote vylepil iba raz. Ale, dodnes si to pamätám. Asi na tej facke predsa len čosi bude. Tak keď budem nabudúce s niekým z vás sedieť niekde v kaviarni a budeme sa smiať až nás budú bruchá bolieť, tak mi spokojne vylepte. Alebo keď budeme spoločne plakať nad životom, či keď sa ticho rozleje do našich duší, aj vtedy mi vylepte poriadne za ucho. Alebo keď si s niekým z vás pozriem hlboko do očí a danú chvíľu spojí priateľstvo a láska, nech Vám ruka spokojne vyletí. A viete čo? Vylepte mi hocikedy sa Vám bude zdať, že by som si mala danú chvíľu zapamätať.
A keď sa potom do môjho života vkradne smútok, sebaľútosť, či obyčajná rarita, možno práve na tú facku od Vás si spomeniem. Pripomenie mi, že život má aj pekné chvíle.

Lucia Feňková

Lucia Feňková

Bloger 
  • Počet článkov:  41
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Myosotis. Zoznam autorových rubrík:  MilenciMilované FO snochSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu