reklama

Papučový Silvester

alebo o tom, ako sme posledný deň v roku hrali "Človeče" v teple domova.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (19)
Obrázok blogu

Neviem čo je zlé na tom, stráviť posledný deň v roku doma. V kruhu rodiny, možno s priateľmi, v teple a hoci aj v papučiach. Keď sa ma vypytovali, kde strávim tohtoročného Silvestra, odpovedala som doma. Keby ste videli tie tváre ! Doma ?? Vieme si predstaviť aj lepší Silvester! Žiadna chata? Mesto? Lyžovačka? Zabaviť sa?
Viete, mám rada aj mesto, aj chatu, možno aj lyžovačku a zábavu ani nevravím. A predsa som zostala tento rok doma. A neľutujem.

A možno bol ten môj Silvester lepší ako ktorýkoľvek iný. Plný hrniec maminho fantastického gulášu, chlebíky, slané pečivo, sladké pečivo, čerstvo napečené zákusky, dvojročná fľaša Sangrie, 150 spoločenských hier a hor sa zabávať. Aj s našou milou mamou. Vyhralo Človeče... Úsmev na perách, dobrá nálada, pesničky z "Mjuzikboxu" a partička.

A poviem Vám ešte, nový rok som privítala ako sa patrí. S Hubertom som si pozrela ohňostroj, v bezpečí domova, zaželala všetkým všetko najlepšie a ešte k tomu v kruhu ľudí, ktorí ma milujú. Čo na tom, že v papučiach...

Lucia Feňková

Lucia Feňková

Bloger 
  • Počet článkov:  41
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Myosotis. Zoznam autorových rubrík:  MilenciMilované FO snochSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu