reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Lucia Feňková

Lucia Feňková

Bloger 
  • Počet článkov:  41
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Myosotis. Zoznam autorových rubrík:  MilenciMilované FO snochSúkromnéNezaradené

reklama

Súkromné

20 eur

Lucia Feňková

20 eur

Dala si mi dnes 20 eur, že to mám k meninám. Nepovedala som Ti ani ďakujem, veľmi mi stislo srdce a chcelo sa mi plakať. Celý víkend som sa s Tebou hádala, chcela som Ti povedať, že mi nerozumieš, že by som len chcela, aby si ma podporila, nechcela som ale vyvolať ďalšie zvyšovanie hlasu, tak som bola radšej ticho. A Ty si mi potom vo výťahu, keď si ma bola odprevadiť na autobus, strčila tú 20 eurovku do ruky. Pálila ma vo vrecku celou cestou a stále sa mi z toho chcelo plakať. Prišlo mi to celé tak ľúto mama.

  • 11. dec 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 985x
  • 8
Mikulášku dobrý strýčku

Lucia Feňková

Mikulášku dobrý strýčku

Spievam si od rána pesničku, ktorú sme ako deti spievali v kostole "na Mikuláša". „Mikulášku, dobrý strýčku, modlím sa Ti modlitbičku, zlož tu svoju dobrú nožku, daj nám darov svojich trošku, či koníčka medového, či koláčka makového, bo Ty strýčku Mikuláš, mnoho dobrých darov máš.“

  • 6. dec 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 041x
  • 1
O krátkosti života

Lucia Feňková

O krátkosti života

Dnes sa ma Gabi pýtala, že kto je to Steve Jobs? Poznáte to, keď zapnete „google“ a tam sa Vám "vysvieti", že dnes by to bolo neviem koľko 100 tisíc rokov, čo umrel fyzik, botanik a neviem kto ešte... Hovorím „neviem a ani ma to nezaujíma“. Nezaujíma, lebo smrť cudzieho sa ma nedotkne. Uvedomila som si. Veď som ho ani nepoznala. Hej, nad „slávnou osobnosťou“ sa trochu pozastavíme, povieme, že jasné, predávkoval sa, čo iné.

  • 6. okt 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 576x
  • 11
Dve slová

Lucia Feňková

Dve slová

Slová majú veľký význam a niekedy stačia aj dve. A ako veľa dokážu. P dnes napísal J „pristane Ti“, úsmev myslel. A ako veľa tie dve slová pre ňu znamenali.

  • 21. jún 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 239x
  • 1
Viac, než viem snívať

Lucia Feňková

Viac, než viem snívať

Dnes sa ma M. opýtala, kedy zvyknem hodnotiť svoj život. Nikdy, hovorím. Nehodnotím. Potom mi ale zišlo, že áno, hodnotím, keď má môj otec sviatok. Aj teraz si mal, bolo Juraja. A keď som prišla v tú Veľkonočnú nedeľu na cintorín aj s milovaným M., svietilo slnko a ja som si spomenula, že tomu bolo tak aj v deň, keď sme Ťa pochovávali. Že vraj sa máš dobre, na tom druhom svete, keď svieti slnko v deň Tvojho pohrebu, povedala vtedy mama. Neviem, pochybujem, že to od toho záleží, ale bolo to pekné. Vravela som Marekovi, že by si to bol dnes poriadne oslávil, keď máš meniny. Smutne sme sa usmiali. Na očiach som mala slnečné okuliare a snažiac sa potlačiť ten pocit v hrudníku, keď sa mi chce plakať, nastavila som Tvár vetru, aby mi vysušil slzy. Myslím, že si to M. všimol, ale nepovedal nič. Nebolo treba. Rozumel mi viac, ako som si vedela predstaviť.

  • 28. apr 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 426x
  • 0
reklama
Potkýnajúc sa. Ale veriac, že vládne Láska.

Lucia Feňková

Potkýnajúc sa. Ale veriac, že vládne Láska.

Deti to asi vedia najlepšie. Na čom v živote záleží. A povedia to vtedy, keď treba – v tom správnom čase. Nemám vlastné deti. Zato iní áno. Keď som dnes pre čosi (už ani neviem pre čo?) vošla do vedľajšej kancelárie, padol mi do oka obyčajný kus A4ky. Biely a na ňom červené srdcia. To Riško svojou kostrbatou „prváčkovskou“ rúčkou s červenou farbičkou napísal: „Najmilšej mamičke z lásky Riško.“ A okolo srdiečka. Veľa srdiečok.

  • 14. mar 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 234x
  • 2
Ružová občas zmení farbu...

Lucia Feňková

Ružová občas zmení farbu...

„Na začiatku to bolo ružové“, hovorím známemu pri kofe po robote. „Čo? Ružové? Vari ste dostávali nejaké balíčky?“, smeje sa mi. A viete čo, ani teraz to ešte nevybledlo. I keď, ružová občas zmení farbu...

  • 12. jan 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 423x
  • 2
Papučový Silvester

Lucia Feňková

Papučový Silvester

alebo o tom, ako sme posledný deň v roku hrali "Človeče" v teple domova.

  • 1. jan 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 898x
  • 19
Všetko najlepšie k narodeninám

Lucia Feňková

Všetko najlepšie k narodeninám

Usmievaš sa na mňa z fotografie na stole. A ja sa na Teba dívam a viem, že najlepšie čo ma v živote stretlo si Ty. Nikdy nebudem môcť Bohu splatiť to, že mi Ťa daroval. Dnes máš 22 rokov. Všetko najlepšie Marek. Tu je môj dar.

  • 29. dec 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 610x
  • 5
Modlitba

Lucia Feňková

Modlitba

Vyznanie Bohu, ktorého milujem...

  • 28. dec 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 649x
  • 0
reklama
Pre oca. Ktorý na mňa dáva pozor. Zhora.

Lucia Feňková

Pre oca. Ktorý na mňa dáva pozor. Zhora.

Piateho som si vravela „nesmiem zabudnúť“. A potom dvanásteho, česala som si v kúpeľni vlasy a zrazu som si spomenula. Predsa som zabudla. Siedmeho to boli 4 roky, čo si umrel. Toto je pre Teba, oco.

  • 16. dec 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 068x
  • 11
Mame

Lucia Feňková

Mame

Ostávam na víkend v Prešove. Tak som sa rozhodla. Bolo by mi treba nejaké veci z domu, ale, vyriešili sme to inak. Mama mi ich pošle. Autobusom. Taška došla (mimochodom, ťažká bola jak sviňa). Ponáhľam sa na byt, prídem, otvorím a tam balíček (okrem iného). Ponožky, keksík a 5 eur. A ešte lístok: "Mikuláš". Rozplakala som sa.

  • 4. dec 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 073x
  • 10
Don't worry be happy, alebo o tých, s ktorými je môj svet gombička

Lucia Feňková

Don't worry be happy, alebo o tých, s ktorými je môj svet gombička

Za oknom sneh, počúvam Boba (mimochodom, chorá som jak pes). Pamätám si, akoby to bolo včera, popíjali sme vínko, na Ľubinom dome, perfektná atmosféra, svet bol gombička. Bob spieval „Every life we have some trouble. When you worry you make it double. Don't worry be happy.“ a my sme tomu chceli aspoň na chvíľu veriť.

  • 27. nov 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 855x
  • 0
Rozhovory, pohovory a iné horory...

Lucia Feňková

Rozhovory, pohovory a iné horory...

...alebo o tom, ako som si po 18 rokoch štúdia hľadala prácu.

  • 20. nov 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 779x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu