reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Lucia Feňková

Lucia Feňková

Bloger 
  • Počet článkov:  41
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Myosotis. Zoznam autorových rubrík:  MilenciMilované FO snochSúkromnéNezaradené

reklama

O snoch

Deň sv. Valentína?

Lucia Feňková

Deň sv. Valentína?

V 45, na ceste domov z práce, v tento deň so špeciálnou nostalgiou. Asi 60 ročná pani tipujem sa zrazu postaví a uvoľní miesto 2 mladým. Tipujem, ona vo veku 15 rokov, on vo veku 15 rokov, ona s ružičkou, on jej drží ruksak, tipujem, so školskými potrebami, so slovami: „Sadnite si, vy máte dnes sviatok“. Aj som sa usmiala. Trochu nostalgicky. A tak som sa v tom autobuse zamyslela nad týmto dňom. Komercia? Príliš umelé? Slobodní oponujú, že lásku si možno prejaviť každý deň, nielen v tento. Neviem. Majú aj pravdu.

  • 14. feb 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 263x
  • 4
Jedna skvelá lyžovačka

Lucia Feňková

Jedna skvelá lyžovačka

Napokon to predsa vyšlo. Po hodinovom spánku, piatkovom pracovnom mecheche, nasadla som ráno o 6 hodine do Betkinej mazdy a hor sa na hory. A aby nám nebolo smutno, v Orlove sme vyzdvihli Mišelinu a v Ľubovni Ali s Majkou. Naložení až po strechu, z pravej strany lyže (musela som nastupovať cez sedadlo vodiča, keďže moje dvere sa nedali otvoriť), vzadu chleby, lyžiarky, notebooky, bundy, vody, tašky nabalené jak na 5 týždňov, nie na 5 dní (to viete, keď idú ženy na dovolenku...:) a ešte nám aj čosi hučí v aute, každú chvíľu stojíme a obzeráme ho zo všetkých strán. V Poprade blúdime, Braňo na telefóne, namiesto Telgártu Popradské letisko, otáčame sa na diaľnici a potom konečne tabuľka Vernár a náš milovaný ŤEĽGÁRT – ako by Telgártčania povedali mäkko.

  • 6. feb 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 469x
  • 3
Nie som fackovací pajác. Ale občas, facka by sa mi zišla.

Lucia Feňková

Nie som fackovací pajác. Ale občas, facka by sa mi zišla.

Keď otec hlavného hrdinu vo filme "Kráľovstvo nebeské" umiera, pasuje svojho syna za rytiera. Potom čo položí meč na jeho pravé a ľavé plece, následne na hlavu a vyriekne nad ním formulku o tom, akým má byť rytierom (spravodlivým, statočným, čestným...), z posledných síl sa zdvihne zo stoličky a vylepí svojmu synovi facku. So slovami "to aby si nezabudol na túto chvíľu".

  • 9. jan 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 322x
  • 11
Prianie

Lucia Feňková

Prianie

Keby som včera nepočula príbeh ženy, ktorá ma rakovinu a umiera, asi by som chcela budúci rok vyzerať lepšie, viac cvičiť, menej jesť. Dnes si ale želám, aby som bola zdravá. Ja aj všetci moji blízki.

  • 26. dec 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 216x
  • 2
reklama
SkryťZatvoriť reklamu