reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Lucia Feňková

Lucia Feňková

Bloger 
  • Počet článkov:  41
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Myosotis. Zoznam autorových rubrík:  MilenciMilované FO snochSúkromnéNezaradené

reklama

Milenci

Vety,ktoré sa ženám nikdy nezunujú

Lucia Feňková

Vety,ktoré sa ženám nikdy nezunujú

Možno poznáte tú časť z Priateľov, ako Rose vysvetľuje Chandlerovi, že sú jednoducho otázky, ktoré keď žena položí, rovno sa na ne odpovedá. Nerozmýšľa sa nad odpoveďou. Myslím, že to všetky ženy tak trochu poznajú. „Páčim sa Ti ešte?“ „Áno miláčik.“, „Ľúbiš ma ešte?“ „Áno láska.“, „Pôjdeme niekedy do divadla?“ „Áno.“ „Mám veľmi veľký zadok?“ „Nie“ a pod.

  • 29. nov 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 239x
  • 11
Aké ženy sa páčia mužom?

Lucia Feňková

Aké ženy sa páčia mužom?

Jednému nevyhovieš. Niekomu sa páčia malé prsia, inému veľké. Niekto má rád štíhle blondínky a poznám aj tmavovlasé bacuľky, šťastne vydaté. Akoby sme my ženy za to mohli. Myslím genetiku. A potom sa pýtam, aké ženy sa vlastne mužom páčia?

  • 24. jan 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 113
O láske?

Lucia Feňková

O láske?

„A my sme zaspávali bez sexu, čo bolo pre mňa intímnejšie ako akýkoľvek druh orgazmu,“ rozpráva Kata v knihe od Evy Urbaníkovej „Stalo sa mi všetko“. A mňa táto veta zas raz presvedčila, že ženy potrebujú lásku. Všetky. Kritici hovoria, že táto kniha je o sexe. Ja myslím, že nie. Je o tom, že ženy túžia byť milované. „Iba“ to.

  • 17. jan 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 36
O dobre vyzerajúcich mužoch a SEKSI naivných ženách

Lucia Feňková

O dobre vyzerajúcich mužoch a SEKSI naivných ženách

Ešteže existujujú! Dobre vyzerajúci muži a SEKSI naivné ženy. Asi by ma to bez nich nebavilo. Teda, určite. (Bez tých mužov. Samozrejme.) A tie ženy. Sama neviem. Asi k nim tiež občas patrím.

  • 22. nov 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu