reklama

Nie ste u nás spokojná? Prečo?

O mojich príhodách a skúsenostiach so službami mobilného operátora T-mobile, či ako sa najnovšie nazýva Telekom, by som vedela písať komédie. Či presnejšie tragikomédie. Nevedela som sa dočkať, kedy mi konečne skončí viazanosť a prejdem k O2. Stalo sa tak v septembri tohto roku a musím podotknúť, že som maximálne spokojná. Na moju veľkú škodu, mám však s Telekomom uzavretú ešte jednu zmluvu. Je to zmluva na mobilný internet, pre ktorý som sa rozhodla pred 2 rokmi, keď som študovala v Bratislave. Často som sa sťahovala a internet som potrebovala ako soľ. Taký internet sa mi zdal fajn, mohla som si ho preniesť, i keď cena bola už vtedy dosť vysoká 10 GB = 19,90 s DPH. O tom, že som s týmto mobilným internetom mala iba problémy nechcem hovoriť (zabudli mi tam dať softwér, povedali mi, že mám zlý ntb, nefungoval v niektorých častiach Slovenska, ba v niektorých izbách atď. atď.). Blížil sa ale termín ukončenia platnosti zmluvy, tak som sa do Telekomu zašla opýtať na presný dátum a čo treba urobiť, keď chcem ukončiť zmluvu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Vybrala som sa do predajne v mojom rodnom meste, som teraz doma, bola som v meste, tak som sa zašla opýtať čo a ako treba urobiť. Povedala som slečne v mojom veku, že mám od Telekomu mobilný internet, niekedy vo februári mi končí viazanosť a chcem zistiť kedy presne a čo musím urobiť, aby som ho neplatila ďalej. A slečna mi položila otázku: "A prečo chcete skončiť?" "Nie som spokojná", hovorím a okrem toho "už ten internet nepotrebujem". "Nie ste spokojná? A prečo?" "Viete, mám bohaté skúsenosti a naozaj sa mi o tom nechce hovoriť. Chcem len vedieť, kedy presne mi končí viazanosť a čo musím urobiť aby som ukončila zmluvu."
Slečna asi videla, že so mnou nepohne, preto si vypýtala občiansky preukaz. Po chvíli mi povedala, že akosi nevie nájsť moju zmluvu v počítači, resp. vôbec ma nevie podľa rodného čísla nájsť, ani podľa mena, či nemám so sebou zmluvu? "Veru nemám", hovorím. (Bežne totiž chodím do mesta so šanónom uzatvorených zmlúv).

"Ľutujem, musíte prísť so zmluvou, alebo aspoň s faktúrou. Neviem Vás nájsť v systéme."

Odpovedám "Už viete prečo nie som spokojná? Práve pre toto. Koľkokrát som prišla do Telekomu, alebo len zavolala a chcela niečo vedieť, nikdy ste mi nevedeli pomôcť. Práve pre toto som od Vás odišla."

PS - zmluvu sme nakoniec ukončili, keď som na druhý deň prišla aj so zmluvou, opäť osobne na pobočku. Tentokrát sa ma už radšej nič nepýtali...
PS1 - len pre zaujímavosť, som si dnes čítala článok o operátorovi vo FR http://www.mobilmania.sk/clanky/stvrty-francuzsky-operator-neobmedzene-za-20-eur/sc-3-a-1127281/default.aspx , ktovie kedy čosi také bude aj u nás...

Lucia Feňková

Lucia Feňková

Bloger 
  • Počet článkov:  41
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Myosotis. Zoznam autorových rubrík:  MilenciMilované FO snochSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu