reklama

Učiteľom

Včera som Marekovi rozprávala Jarkove zážitky zo školy. Hovorí mi, to musí byť super, ja chcem byť učiteľ! Sama som sa pri tom usmiala, sme rodina darmo. Občas máme rovnaké myšlienky. Možno som sa sama sekla v povolaní.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Jarko je učiteľ a ja milujem, keď mi rozpráva všetky tie (ne)úsmevné príhody :). Ako sa Lacko s bratom stále hlásia, keď sa opýta, kto chce ísť odpovedať. A keď dostanú 3 a opýta sa, či sú spokojní so známkou odpovedajú áno :) A že mali už osem 3 a stále sa hlásili odpovedať.

A že mu decká nosili pamätníčky a on to chudák do noci kreslil, lebo veď viete, decká si tie obrázky porovnávajú, komu pán učiteľ nakreslil krajší :)

Alebo ako sa mu včera Jožko pred tabuľou rozplakal, že je lajdák, preto sa neučil :) a že sa priznal, tak mu dal pán učiteľ trojku :) a že aj zopár šikovných žiačikov má a tých starších nechá prepadnúť, keď sa neučia a hotovo. :)

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Aj Miška mi vravela, že učitelia na strednej jej dali do života veľa. Hej, že to boli hlavne vychovávatelia. Vtedy na školách, vtedy sme to inak videli. A teraz sa s nimi vždy radi stretneme na ulici.

Už sa teším, keď mi bude Jarik znovu rozprávať. Ja viem, s tým učiteľstvom je asi veľa roboty. Vidím len to pozlátko. Predsa ale, zážitky zo škôl a naši učitelia sú to najlepšie, čo si zo škôl vždy budeme pamätať. Držte sa učitelia! A nedajte si svoje povolanie!

Lucia Feňková

Lucia Feňková

Bloger 
  • Počet článkov:  41
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Myosotis. Zoznam autorových rubrík:  MilenciMilované FO snochSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu