reklama

O krátkosti života

Dnes sa ma Gabi pýtala, že kto je to Steve Jobs? Poznáte to, keď zapnete „google“ a tam sa Vám "vysvieti", že dnes by to bolo neviem koľko 100 tisíc rokov, čo umrel fyzik, botanik a neviem kto ešte... Hovorím „neviem a ani ma to nezaujíma“. Nezaujíma, lebo smrť cudzieho sa ma nedotkne. Uvedomila som si. Veď som ho ani nepoznala. Hej, nad „slávnou osobnosťou“ sa trochu pozastavíme, povieme, že jasné, predávkoval sa, čo iné.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (11)

Keď som si ale zrazu prečítala mail, že Andrej sa utopil, najprv som tomu neverila. A potom mi to došlo. Že umrel môj kamarát. Ešte na vysokej sme spolu chodievali rozdávať letáky, aby sme si privyrobili. Unavení sme ich nakoniec po celom dni hodili do koša :) a tiež si pamätám ako sme šli raz stopom z Prešova až do Bratislavy. Moc sa mu teda nechcelo, že čo budeme robiť, keď nám nezastavia. Viem, zastavil nám vtedy Poliak a Andrej ako správny Goral sa s ním dal aj hneď do reči. Aj Janka mi zvykla hovoriť ako má Andreja rada, že s ním chodí na kofolu. A predvčerom, keď sme šli s Ivanom v aute, hovoril, že Zuzka spomínala, že bol u nej stále v labáku. Hej, taký bol náš Andrej. Každý sme ho poznali inak a každý z nás ho mal rád.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Tak si vravím, aký nečakaný a krátky je niekedy život. Jarik zvykne hovoriť, že „daj si pozor, zle sa rýchlo stane“. A ja si vtedy zvyknem povedať, že treba byť pripravený.

Keď som vtedy volala mame a plakala, povedala, že sa mám za neho pomodliť.

Dnes napíšem jeho meno do Knihy živých, ako mi to raz Marek poradil. Aby bol stále tu... i keď viem, že je už pri Bohu.

Lucia Feňková

Lucia Feňková

Bloger 
  • Počet článkov:  41
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Myosotis. Zoznam autorových rubrík:  MilenciMilované FO snochSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu