reklama

Dve slová

Slová majú veľký význam a niekedy stačia aj dve. A ako veľa dokážu. P dnes napísal J „pristane Ti“, úsmev myslel. A ako veľa tie dve slová pre ňu znamenali.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Mne dnes Z podala do ruky balón a povedala „usmej sa“ a ja som sa usmiala. Iba pre ňu a potešilo ju to a potešilo to mňa. A potom som nad tým ešte dlho rozmýšľala.

A J som dnes povedala „prepáč mi“. A myslela som to úprimne. Len neviem či to prijal. „Mrzí to“.

A ešte tie dve slová, na ktoré nesmiem zabudnúť. „Ľúbim Ťa“.

Slová majú veľkú moc. Hoc len dve. A dotknú sa srdca. Ak nie je chladné.

Usmej sa.

Pristane Ti.

Ľúbim Ťa.

Odpusť mi.

Mali by sme ich hovoriť častejšie...

Lucia Feňková

Lucia Feňková

Bloger 
  • Počet článkov:  41
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Myosotis. Zoznam autorových rubrík:  MilenciMilované FO snochSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu